loader-img
loader-img-2
بهترین داکت اسپلیت ایرانی

در واقع بهترین داکت اسپلیت ایرانی، دستگاه هایی هستند که معمولا ساخت کشور دیگری بوده اما مونتاژ قطعات در ایران انجام می شود. سایت مهاجر در این مقاله به بررسی انواع برندهای ایرانی داکت اسپلیت و ویژگی های آن خواهد پرداخت با ما همراه باشید. همچنین در صورتی که می خواهید درباره برندهای خارجی اطلاع داشته باشید می توانید مقاله بهترین داکت اسپلیت خارجی را مطالعه کنید.

 

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت‌ ایران رادیاتور (IranRadiator) به عنوان سیستم‌های تهویه مطبوع با عملکرد مطلوب و قابل اعتماد شناخته می‌شوند که از قطعات با کیفیت در آنها استفاده شده است. این دستگاه قابلیت‌های متنوع و کارایی انرژی مناسبی داشته که می‌توانند به تأمین سرمایش و گرمایش در محیط‌های مختلف از جمله ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی کمک کنند. داکت اسپلیت‌های تولید شده توسط برند ایران رادیاتور در بازار ایران شناخته شده‌اند. زیرا ایران رادیاتور یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و عرضه تجهیزات تهویه مطبوع در ایران است. این برند با سابقه و تجربه بیش از 30 سال در این صنعت، محصولات با کیفیت و قابل اعتمادی را تولید می‌کند.

داکت اسپلیت‌های ایران رادیاتور دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی از جمله کیفیت ساخت بالا به همراه بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی می باشند. علاوه بر آن این داکت اسپلیت های این برند به گونه ای طراحی شده که عملکرد بهینه و مصرف انرژی کمتری را به همراه داشته باشند. داکت اسپلیت ایران رادیاتور دارای قابلیت های پرکاربردی چون سرمایش و گرمایش مناسب، تصفیه هوا، کنترل رطوبت و فیلتراسیون هوا است که به بهبود کیفیت هوای داخلی فضا کمک زیادی می کند.

این محصول در سه ظرفیت 24000، 48000 و 60000 بی تی یو طراحی و تولید می گردد و دارای رده‌بندی انرژی مطابق با استانداردها با قابلیت کاهش مصرف انرژی می باشد. این موضوع امر مهمی در هنگام خرید انواع برندها داکت اسپلیت است زیرا سبب کاهش هزینه‌های انرژی و حفظ محیط زیست می شود.از دیگر ویژگی های قابل توجه درباره برند ایران رادیاتور و سایر داکت اسپلیت های ایرانی پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به برندهای خارجی می باشد. داکت اسپلیت ایران رادیاتور با ارائه خدمات پس از فروش قوی، از قبیل گارانتی و خدمات تعمیر و نگهداری توانسته رضایت مشتریان را به خوبی کسب کند.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت وست کول

داکت اسپلیت وست کول (West Cool) یک از برندهایی است که جز بهترین داکت اسپلیت ایرانی محسوب می شودو برای استفاده در فضاهای بزرگ و کوچک از جمله اداره ها، سازمان‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کاربرد دارد. برخی از ویژگی‌های این داکت اسپلیت عبارتند از:

  • ظرفیت‌های متنوع: داکت اسپلیت وست کول در ظرفیت‌های 24000 تا 60000 بی تی یو عرضه می‌شود، که انتخابی گسترده را برای پوشش نیازهای مختلف فضاها فراهم می‌کند.
  • متریال با کیفیت: در این داکت اسپلیت از متریالی با کیفیت برای ساختار بدنه استفاده می‌کنند، که می‌تواند دوام و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد.
  • کویل آبگرم: این داکت اسپلیت با داشتن کویل آبگرم، قابلیت تامین هوای گرم در فصل سرما را فراهم می‌کند، که این ویژگی در برخی از محیط‌ها با نیاز به گرمایش مفید است.
  • گاز مبرد R410a: استفاده از گاز مبرد R410a در داکت اسپلیت West Cool بهبود کارایی و عملکرد سیستم را تضمین می‌کند.
  • کمپرسور روتاری: در این اسپلیت کانالی کمپرسور روتاری باعملکرد پایدار و کم صدا استفاده شده است.
  • مناسب برای آب و هوای معتدل: این داکت اسپلیت برای آب و هوای معتدل با دمای 15- الی 49 درجه سانتی‌گراد طراحی شده است.
  • عدم اشغال فضای کف: نصب داکت اسپلیت در سقف کاذب فضای مورد نظر، عدم اشغال فضای کف را به همراه دارد.
  • فیلتر قابل شست‌وشو: داکت اسپلیت های برند وست کول دارای فیلتر قابل شست‌وشو هستند که به شما امکان تمیزکاری آسان را می‌دهند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: این محصول دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور و 2 سال قطعات فنی می باشد.

داکت اسپلیت وست کول

داکت اسپلیت اورینت

داکت اسپلیت‌ اورینت (Orient) جزو دسته داکت اسپلیت‌های داخلی یا ایرانی هستند. این داکت اسپلیت‌ها با ظرفیت‌های مختلف در بازه 24000 تا 60000 BTU/hr تولید شده‌اند. برخی از خصوصیات این محصول شامل موارد زیر می باشد:

  1. ظرفیت و برق مصرفی: داکت اسپلیت‌های اورینت در ظرفیت‌های 24000، 30000، 36000، و 42000 BTU/hr با برق مصرفی تک فاز و ظرفیت های 48000 و 60000 BTU/hr با برق سه فاز موجود می باشند.
  2. فیلتر قابل شستشو: داکت اسپلیت‌های اورینت دارای فیلتر هایی با امکان شستشو هستند.
  3. امکان لوله کشی در متراژ بالا: این محصول این قابلیت را دارد که از لوله‌کشی بالا بین واحد داخلی و خارجی استفاده شود. 
  4. تامین هوای تازه: امکان تامین هوای تازه با استفاده از کانال‌های هوای تازه که به حفظ کیفیت هوا و افزایش راحتی در فضا کمک زیادی می نماید.
  5. فن یونیت داخلی: مجهز به فن یونیت داخلی با قابلیت تنظیم چهار سرعته (کم، متوسط و زیاد)
  6. تست فشار و نشتی: کویل‌های داکت اسپلیت‌های اورینت در کارخانه از لحاظ فشار و نشتی تست شده اند. این اقدام به اطمینان از کیفیت و عملکرد دستگاه در زمان تولید کمک می‌کند.
  7. سطح صدا: مجهز به فن‌های پلاستیکی مقاوم که سبب عملکرد در سطح صدای بسیار پایین می گردد.
  8. مقاومت در برابر شرایط آب‌وهوایی: داکت اسپلیت‌های اورینت امکان استفاده در مناطق حاره‌ای با دمای بسیار بالا تا 48+ درجه سانتیگراد را داراست. این ویژگی آنها را برای استفاده در مناطق گرمسیری مناسب می‌سازد.

 

داکت اسپلیت اورینت

داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت جی پلاس (Gplus) یک برند ایرانی است در آن از قطعات با کیفیت و طراحی مدرن استفاده شده و دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • کیت اینورتر و کم مصرف: این داکت اسپلیت با استفاده از کیت اینورتر، مصرف برق را کاهش می‌دهد و از این طریق به صرفه‌جویی در انرژی کمک می‌کند.
  • اسپلیت کانالی جی پلاس با استفاده از بر چسب انرژی سری A، کارایی و کارایی انرژی را بهبود می‌بخشد.
  • این محصول قابلیت تنظیم فشار استاتیکی را دارد، که به شما امکان می‌دهد جریان هوای خروجی را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.
  • با استفاده از ریموت کنترل دیجیتال در این داکت اسپلیت می توان تنظیمات هوا را به راحتی کنترل کرد.
  • داکت اسپلیت جی پلاس دارای کویل آب گرم است که در فصل زمستان می‌تواند برای ایجاد گرمایش مورد استفاده قرار بگیرد.
  • این دستگاه با استفاده از کمپرسور اینورتر، مصرف برق را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و از انرژی بهینه استفاده می‌کند.
  • این داکت اسپلیت مناسب برای شرایط آب و هوایی معتدل است و به خوبی در این شرایط عملکرد می‌کند.
  • داکت اسپلیت Gplus دارای مبدل حرارتی مقاوم در برابر خوردگی از نوع Blue Fin است که دوام و عمر مفید دستگاه را بالا می‌برد.
  • دارای ضمانت کمپرسور 5 ساله و گارانتی قطعات برای 18 ماه توسط شرکت گلدیران 

 

داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت مهر اصل

داکت اسپلیت مهر اصل یک برند ایرانی در تنوع ظرفیت بالا از 2.5 تن الی 5 تن می باشد که از قطعات کیفیت بالا و ساختاری سازگار با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده است. بدنه یونیت داخلی این داکت اسپلیت از رنگ الکترواستاتیک تهیه شده و قابلیت کار با انواع کانال‌های گالوانیزه، پلی‌اورتان و اسپیرال را داراست. داکت اسپلیت مهر اصل دارای راندمان بالا در عملکرد سرمایش و گرمایش است. و به خاطر مجهز بودن به کویل آب، نیاز به نصب رادیاتورها و لوله کشی‌های اضافی در آن کاهش یافته و همین امر سبب ساده‌تر شدن نصب و راه اندازی آن می باشد.

 

این دستگاه قابلیت نصب در فضاهای کوچک و بزرگ را دارد و هر واحد از آن از لحاظ مصرف انرژی مستقل هستند. یعنی می توان  مصرف انرژی هر واحد را به صورت مستقل و جداگانه محاسبه کرد. داکت اسپلیت مهر اصل قادر است هوایی که به محیط انتقال می‌دهد را فیلتر کند و هوای تازه و مطبوعی را به محیط انتقال دهد. این قابلیت به بهبود کیفیت هوای داخل کمک زیادی خواهد کرد. این دستگاه علاوه بر تمام این خصلت ها دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه قطعات فنی نیز می باشد.

داکت اسپلیت مهر اصل

داکت اسپلیت تک الکتریک

داکت اسپلیت تک الکتریک (Tech Electric) در ظرفیت‌های مختلف با قدرت خنک‌کنندگی بین 18000 تا 60000 BTU/hr تولید می‌شود. از دارای ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شستشوی آسان فیلتر: داکت اسپلیت تک الکتریک مجهز به فیلتر قابل شستشو است فرایند نگهداری و تمیزکاری دستگاه ساده‌تر و مقرون به صرفه‌تر می کند.
  2. رده انرژی کم مصرف A: این دستگاه دارای رده انرژی A است که نشان دهنده مصرف کم و بهینه دستگاه می باشد.
  3. تایمر 24 ساعته: مجهز به تایمر قابل تنظیم که زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را مشخص می کند. 
  4. مقاوم در برابر خوردگی: بهره مندی از آلیاژ با کیفیت بالا که این داکت اسپلیت را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقام کرده است.
  5. سیستم اعلام نشتی گاز: داکت اسپلیت تک الکتریک مجهز به سیستم اعلام نشتی گاز است که در صورت وجود نشتی گاز، اعلام می‌کند. این ویژگی امنیتی مهمی است که به شما کمک می‌کند در صورت وقوع نشتی گاز، اقدامات ایمنی لازم را انجام دهید.
  6. سازگاری با محیط زیست با استفاده از گاز R410a: داکت اسپلیت تک الکتریک از گاز R410a استفاده می‌کند که دارای اثر گلخانه‌ای کمتری است و از نظر محیط زیستی مقرون به صرفه‌تر است. این ویژگی باعث کاهش تأثیر مصرف دستگاه بر محیط زیست می‌شود.
  7. کارکرد کم صدا: داکت اسپلیت تک الکتریک هنگام عملکرد صدای کمی تولید می‌کند. این ویژگی منجر به راحتی استفاده در محیط‌هایی می‌شود که نیاز به سکوت دارند.
  8. سیستم عیب‌یابی خودکار: در صورت بروز مشکل، سیستم به صورت خودکار خاموش می شود تا از بروز خرابی بیشتر جلوگیری شود. در این هنگام میتوان کد مربوط به مشکل را در صفحه نمایش داخلی مشاهده کرد.

 

داکت اسپلیت تک الکتریک

نتیجه گیری

زمانی که شما تصمیم به خرید داکت اسپلیت آن هم از مدل های ایرانی می گیرید، این موضوع که بهترین داکت اسپلیت ایرانی کدام است؟ می تواند ذهن شما را مشغول کند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برندهای ایرانی زیادی از داکت اسپلیت مانند وست کول، مهر اصل، ایران رادیاتور، جی پلاس، اورینت، تک الکتریک و... در بازار موجود می باشد که مصرف کنندگان با توجه به تعیین نیازهای خود، مقایسه مدل ها، بررسی نظرات مصرف کنندگان قبلی و توجه ویژگی و خدمات آن می توانند بهترین داکت اسپلیت ایرانی برای محیط کار یا منزل خود و طبق شرایط مدنظر را تهیه نمایند.

 

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir