loader-img
loader-img-2
سیستم‌های WRV وستن ایر

WRV چیست؟

تعریف ساده‌ی WRV: اسپلیت مرکزی vrf وستن ایر با قابلیت اتصال به چند پنل با فواصل لوله کشی بیش‌تر.‌ WRV مخفف سه‌ واژه‌ی Westen Refrigerant Variable flow که به معنای جریان متغیر سیال مبرد با استفاده از تکنولوژی روز اروپا می‌باشد. سیستم تهویه مطبوع WRV  وستن ایر برای اولین بار در سال 1979 با تکیه بر اساس تولید محصولاتی با کیفیت و با در نظر گرفتن تمامی اصول طراحی‌ و کیفیت قطعات و همکاری شرکت‌های بزرگ اروپایی در کشور آلمان شروع به کار کرد. سیستم WRV کمابیش مانند GHP عمل می‌کند با این تفاوت که انرژی مصرفی‌ آن از مولد الکتریکی با جریان برق تامین می‌شود.

 

مزایای سیستم WRV

1- تمامی‌ کمپرسور‌های WRV وستن ایر ساخت شرکت Copland بوده و تمامی آن‌ها دارای دور متغیر (اینورتر) می‌باشند.
دوران متغیر کمپرسور، تامین انرژی بر اساس نیاز (سرمایش یا گرمایش) مصرف کننده، کاهش مصرف انرژی تا 43%، کاهش صدای کمپرسور و افزایش راندمان دستگاه باعث شده است نسل جدید سیستم‌های WRV شرکت وستن ایر جزء بهترین‌های تهویه مطبوع جهان گردد.

2- وجود سنسورهای انتقال دهنده در سه‌ راهی‌ یا دو راهی‌ دستگاه جهت انتقال عملکرد دستگاه و میزان شدت جریان مبرد در مسیر که باعث کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن راندمان دستگاه خواهد شد.

3- حداکثر طول لوله کشی‌ در دستگاه‌های WRV ساخت شرکت وستن ایر آلمان 1000m بوده و در نسل جدید سیستم‌های WRV حداکثر ارتفاع مجاز واحد‌های داخلی 43m می‌باشد. ارتفاع لوله کشی‌ مجاز واحد‌های بیرونی و داخل نیز تا 117m افزایش داشته است.

4- استفاده از تکنولوژی تزریق بخار WRV ساخت شرکت وستن ایر باعث می‌شود تا دستگاه تا دمای 22- درجه‌ی سانتی‌گراد عملکرد گرمایش خود را حفظ کند و ایجاد محیطی‌ آرام و قابل قبول برای مصرف کنندگان برگ زرین از توانایی‌های شرکت وستن ایر آلمان می‌باشد.

5- استفاده از تکنولوژی عیب یابی‌ سیستم‌های WRV ساخت شرکت وستن ایر آلمان به این صورت بوده که سنسور‌های موجود در سیستم بعد از بروز اولین مشکل در هر کدام از خطوط توسط PLC دستگاه مانیتور شده و با اتصال به سیستم مرکزی خدمات پس از فروش شرکت وستن ایر در ایران به سرعت جهت رفع نواقص و ایرادات اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
شرکت اورین تهویه نماینده‌ی انحصاری وستن ایر در ایران با در اختیار داشتن تیم کارشناسی مجرب و کار آزموده آمادگی دارد تا بهترین خدمات را با توجه به استاندارد‌های روز دنیا به کارفرمایان عزیز ارائه دهد.

6- شما مصرف کننده‌ی محترم با استفاده از سیستم تهویه مطبوع WRV وستن ایر دیگر نیازی به تصفیه هوا در منزل خود نخواهید داشت. سیستم فیلتراسیون قوی، تولید یون منفی‌، فیلتر هپا، ایجاد هوای تازه، کنترل دقیق دما و شدت جریان هوا از دیگر توانایی‌‌های این سیستم هوشمند وستن ایر می‌باشند.

7- توانایی‌ استفاده از پنل دیواری وستن ایر، سقفی توکار وستن ایر، سقفی زمینی‌ وستن ایر، کاستی چهار طرفه و کاستی یک طرفه از دیگر مزایای سیستم WRV می‌باشد.

8- استارت مجدد دستگاه به صورت خودکار در زمان خاموشی برق شهری

9- WRV وستن ایر دوست دار محیط زیست با استفاده از گاز R410

10- سیستم‌های WRV وستن ایر سبک‌ترین یونیت خارجی دنیا را به خود اختصاص داده است.

11- 5 سال ضمانت کمپرسرهای دستگاه، 18 ماه قطعات موجود در دستگاه و خدمات پس از فروش 15 ساله نشان حمایت شرکت وستن ایر از مصرف کنندگان عزیز می‌باشد.

 

در این مقاله بخوانید: اهمیت و مزایای چیلر های تراکمی وستن ایر Westen Air

 

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir